newborn F.


Vracející se zákazníci jsou nejvíc, to vám řekne každý.

F. jsem fotila ještě v bříšku. Tak jsem měla velkou radost, když se mi její rodiče znovu ozvali po jejím narození a mohla jsem ji osobně poznat v deseti dnech po narození.

Za novorozenci jezdím většinou domů. A jsou to focení, která mám ze všech nejradši. Focení s novým členem rodiny je vždycky takové syrové a emotivní. Nikdo nehledí na načinčanou domácnost nebo stylové oblečení. Jde jen o to zachytit atmosféru toho křehkého a zároveň silného období, kdy máme doma čerstvé miminko.


























Komentáře

  1. Tak tyhle obrázky dokonale předávají (a vyvolávají z paměti) to nezměrné, co se v lidech a s lidmi doma děje, když tam přijde nový život. Není na nich miminko. Je na nich celé to cuknutí vesmírem, které miminko způsobí.
    Krásná práce. Ach jo, jak to, že čas tak letí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář, moc mě potěšil! :) Ano, čas letí neuvěřitelně, sama mám už děti docela velké a čím víc fotím malá miminka, tím víc mi přijde neuvěřitelné, že i mé děti byly někdy takoví křehoučcí drobci. :) Hezké dny! Tereza

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky